הילדים והנכדים

לפני כחמש עשרה שנים, עזבנו את הדירה ברח' חנקין ועברנו להתגורר ברח' דוד אלעזר 14 בקרית-שרת, בחולון. המקום היה סמוך לדירתם של שושי ואפרים ולדירתה של חברתי, שרה מילקס ובן זוגה איז'ו. בחרנו בקומה ראשונה, כדי להקל על אריה בעליה במדרגות, בגלל בעיות הלב שלו וגם משום ששנינו כבר לא היינו צעירים. במהלך ארבעים השנים האחרונות, נישאו צביה ואפרים והקימו משפחות משלהם.
צביה, עסקה בהוראה והתגוררה עם משפחתה בראשל"צ. ממנה ומאמנון, נולדו הנכדים מיכל, תמר ויואב. אפרים ושושי התגוררו בתחילה על ידנו, בחולון. לפני כשש שנים, עברו להתגורר בבאר-יעקב. מהם נולדו הנכדים אסף והדר. עם כל נכד שנולד, גדלה השמחה בביתנו. ארוחות משפחתיות, ציון אירועים במפגשים משפחתיים וביקורים של הנכדים אצלנו, הפכו לשגרה. הנכדים שמרו על קשר טוב עם סבתא וסבא, לאורך כל השנים.

2 תגובות:

  1. זה מקסים שהילדים והנכדים שומרים על קשר עם הסבא והסבתא.
    לצערי במשפחה שלנו הקשר מאוד רופף עם המשפחה המורחבת וזה מאוד עצוב לי.
    אולי באמת רצוי שאני אקח על עצמי את האחריות ואדאג ליזום יותר מפגשים.

    השבמחק
  2. בכל פעם שאנשים קוראים את הפוסטים שלי בבלוגים השונים זה מרגש אותי. אני מבינה שאינך קשור/ה למשפחה זו, המשפחה של טוניה וינטר. מקווה שקראת את כל הסיפור שלה. אם זה עורר בך את הרצון לפגוש את המשפחה המורחבת, את/ה צריכ/ה ליזום מפגש או קשר ובשלב ראשון לראיין את המבוגרים במשפחה, לפתוח יחד איתם את האלבומים ולרשום מאחורי כל תמונה, מי בתמונה, כך תתחיל/י להבין את הרכב המשפחה.

    השבמחק